Конкурси на заміщення посад

Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб Бориславської міської ради та її виконавчих органів у новій редакції. Завантажити

 

Бориславська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника  відділу доходів фінансового управління Бориславської міської ради - 1 особа.

 

Вимоги до кандидатів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, повна вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та  державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років, вміння працювати на комп’ютері.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • Заяву встановленого зразка;
  • Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (трудова діяльність, автобіографія);
  • Дві фотокартки розміром 4*6 см;
  • Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо ;
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
  • Копію документа, який посвідчує особу ( паспорт)
  • Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит.

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у начальника фінансового управління міської ради Ю. Петріва  ( тел.:5-00-48)

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дати опублікування оголошення, за адресою: м. Борислав, вул. Шевченка, 42, кабінет №33, тел.: 5-41-04.

 

Оголошення розміщено в народному часописі «Нафтовик Борислава » від 18 квітня 2018р. №31(8867)

 

***

Відділ освіти Бориславської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» м. Борислава - 1 особа.

 

Вимоги до кандидатів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища педагогічна освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» та стаж роботи не менше п’яти років за фахом.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- мотиваційний лист;

- автобіографію;

- заповнений особовий листок з обліку кадрів;

- дві фотокартки розміром 4х6 см.;

- копію паспорта громадянина України;

- копії документів про освіту, кваліфікаційну категорію, вчене звання,  науковий ступінь, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджує досвід роботи;

- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);

- медичний висновок про стан здоров’я та щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я;

- згоду на обробку персональних даних;

- попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень;

- заяву про відсутність конфлікту інтересів;

- конкурсну пропозицію.

 

Під час проведення конкурсу кандидати  проходять  співбесіду на знання законодавства України про освіту, представляють пропозиції щодо перспективи розвитку Центру.

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у начальника відділу освіти Качмарчик Елли Зіновіївни за тел.:5-07-61.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дати опублікування оголошення (05.05.2018), за адресою: м. Борислав, вул. Шевченка, 42, кабінет №, тел.: 5-07-61.

 

Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної  установи «Інклюзивно-ресурсний центр» м. Борислава Завантажити

Additional information