Оголошення

Бориславська міська рада оголошує конкурси на заміщення вакантних посад, а саме:



- на заміщення вакантної посади спеціаліста I категорії відділу доходів фінансового управління міської ради - 1 особа.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, базова вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, без вимог до стажу.

- на, тимчасове, заміщення вакантної посади, провідного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління міської ради на час відпустки для догляду за дитиною або до фактичного виходу на роботу основного працівника - 1 особа.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, базова вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста  та спеціаліста 1 категорії не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

•    Заяву встановленого зразка;
•    Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (трудова діяльність, автобіографія);
•    Дві фотокартки розміром 4*6 см;
•    Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо ;
•    Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
•    Копію документа, який посвідчує особу ( паспорт)
•    Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у начальника фінансового управління міської ради Ю. Петріва  ( тел.:5-00-48)

Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дати опублікування оголошення, за адресою: м. Борислав, вул. Шевченка, 42, кабінет №33, тел.: 5-41-04 ”

Оголошення розміщено в народному часописі «Нафтовик Борислава » від  01 березня 2017р. №20(8757)


Additional information