Розмаїтий світ професій

Світ професій різноманітний. Як його пізнати? Як не помилитись у виборі саме тієї, своєї стежини у житті? Вибір професії має бути виваженим та неспішним. Бо від цього залежить майбутнє життя кожної молодої особистості. Український філософ Григорій Сковорода радив "... йти за покликом серця й обирати рідну душі професію, бо тільки вона може зробити потрібне неважким, а важке – непотрібним".

 


Ознайомитись із деякою частиною професій мали змогу учні 7-А класу ЗОШ №8 – учасники конкурсу "Розмаїтий світ професій", який з ними проводили працівники бібліотеки - філії №3 Бориславської МЦБС. Змагались між собою дві команди учнів – дівчата та хлопці. Конкурс складався із шести завдань та трьох завдань - розминок.

У першому завданні "Заверш прислів'я" учням необхідно було вставити пропущене слово у відомі українські прислів'я, пов'язані з різного роду професіями.

Завдання друге передбачало розгадування чайнворду "Професії". Показати шляхом пантоніми будь-яку професію, з усіма процесами роботи, пов'язаних з нею, слід було у завданні - розминці "Відгадай професію". Обраний командою учасник показував професію, а команда - суперник мала її назвати. За переліком знарядь праці назвати професію треба було у завданні "Інструмент-професія", а поєднати професію і місце праці – у завданні "Місце праці".

Найцікавішим та найвеселішим для дітей виявилось завдання - розминка "Кожному майстру–свій інструмент". У ньому учасники із зав'язаними очима на дотик, на запах та на смак повинні були визначити, до якої професії відносяться надані їм предмети чи продукти праці: йод, бинт та шприц, нитки та ножиці, віник, ванільний цукор, фен, лак для нігтів, парфуми, тістечко, шоколад, сік та інше.

На задані обидві команди повинні були згадати якнайбільше назв професій, що на них починаються у завданні п'ятому – "Від букви до професії".

Вимагало логіки шосте завдання конкурсу – "Зайве слово". Із поданого рядка слів слід було викреслити зайве. "Тренуй увагу" –така назва останнього завдання - розминки. Протягом однієї хвилини учні розглядали предмети на столі. Потім записували на листочках предмети, які запам'ятали.


Вигравала та з команд, яка згадала більшу кількість предметів.

Підсумок конкурсу: перемога команди хлопців із відривом у пів бала та море позитивних емоцій від участі у ньому у обох команд.

Наталія Сеньків, зав. бібліотеки - філії №3 Бориславської МЦБС.

Additional information