Зовнішня оцінка надання соціальних послуг терцентром

3 грудня 2018 року у Бориславському міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) організовано та проведено зовнішню оцінку надання соціальних послуг особам, які перебувають на обслуговуванні у територіальному центрі за період з 01 січня 2018 року по 30 листопада 2018 року.

 

До складу комісії з зовнішньої оцінки входили: заступник міського голови Гарасимів Роксолана Всеволодівна, начальник УПСЗН Бориславської міської ради Цапів Ірина Михайлівна, депутат Бориславської міської ради Шумило Борис Богданович, голова громадської організації «Союз українок» Глод Анна, голова Братства вояків УПА – Граблюк Марія Павлівна.

 

Оцінка якості соціальних послуг проводилася за показниками – адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до одержувачів соціальної послуги, професійність працівників.

 

Під час зовнішнього оцінювання було проведено опитування одержувачів соціальних послуг. В опитуванні взяли участь 290 одержувачів соціальних послуг, з них соціальної послуги догляд вдома - 185 осіб, послуг відділення організації надання адресної натуральної допомоги – 105 осіб. Проводились бесіди/співбесіди з соціальними робітниками, перевірено журнал для реєстрації звернень та скарг. Згідно проведеного опитування, в т.ч. і телефонного, 89% опитаних підопічних задоволені рівнем надання соціальних послуг, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану одержувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані одержувачів соціальних послуг у процесі надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались.

 

Зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювалися статуси, які переважали).

 

Показники
якісні

Від 80% до 100%
(добре)

Від 51% до 79%
(задовільно)

Від 0% до 50%(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«Добре»

-

-

Результативність

«Добре»

-

-

Своєчасність

«Добре»

-

-

Доступність  та відкритість

-

«Задовільно»

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«Добре»

 

-

Професійність

«Добре»

-

-

 

Показники кількісні

Від 0 % до 20 %

Від 21 % до 50%

Від 51% до 100%

Кількість скарг та результат їх розгляду

«Добре»

-

-

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги

-

-

«Добре»

Кількість соціальних працівників, які пройшли атестацію

-

-

«Добре»

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому:

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

продовжувати роботу з суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

Незважаючи на узагальнений статус показників «добре», комісія дійшла до висновку, що необхідно вжити ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу обслуговування й підвищення контролю якості соціальних послуг:

- у зв’язку із специфікою роботи із одинокими непрацездатними громадянами   похилого віку, більше уваги приділяти психологічній підготовці працівників;

- сприяти в забезпеченні фахівців необхідним устаткуванням, зміцненню матеріально-технічної бази територіального центру в цілому в межах фінансової можливості;

- посилити роботу по виявленню одиноких громадян та осіб з обмеженими можливостями з метою надання їм соціальних послуг та підтримки;

- для покращення доступу особам з обмеженими можливостями отримувати соціальні послуги в територіальному центрі облаштувати спеціалізований санвузол.

Additional information