Дрогобицьке управління ГУ ДФС у Львівській області інформує:

Звертайте увагу на розбіжності між розмірами Вашої реальної та нарахованої зарплат

***

Індивідуальні податкові консультації надаються контролюючими органами в усній і письмовій формі

***

Нова форма декларації з податку на нерухомість

***

Новий сервіс Електронного кабінету: автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами

 

_____________________________________________________

 

Звертайте увагу на розбіжності між розмірами Вашої реальної та нарахованої зарплат


Головне управління ДФС у Львівській області повідомляє, що чинним законодавством з 1 січня 2019 року встановлено мінімальний розмір заробітної плати найманого працівника на рівні 4173 гривень.

 

Одним з основних пріоритетів роботи фіскальних органів є робота з суб’єктами господарювання з метою зменшення кількості роботодавців, які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше встановленого законодавством розміру – ,,мінімізаторами” заробітної плати.

 

За результатами проведеної роботи Головним управлінням ДФС у Львівській області протягом 2018 року забезпечено зменшення кількості ,,мінімізаторів” заробітної плати на 882 суб’єкти господарювання.

 

Для проведення розрахунку розміру середньої заробітної плати на підприємстві фіскальними органами враховується загальна кількість найманих працівників та нарахований фонд оплати праці.

 

Однак, проведеним аналізом поданої податкової звітності встановлено непоодинокі випадки, коли на підприємстві посадовим особам (засновнику, керівнику, бухгалтеру) виплачується в рази вища заробітна плата ніж найманим працівникам, які зазвичай отримують її на рівні/або наближену до мінімальної.

 

Саме від офіційного нарахованого та виплаченого доходу – заробітної плати в майбутньому найманому працівнику буде розраховано розмір пенсії.

 

В даній ситуації в першу чергу має бути зацікавлений найманий працівник, порівнявши суми фактично виплаченої заробітної плати та нарахованої відповідно до податкової звітності. Для цього можна скористатися електронними сервісами: Електронним кабінетом платника податків про отримані доходи (ДФС України) (sfs.gov.ua) та/або в ,,Особистим кабінетом” Пенсійного фонду (Пенсійний фонд України) (www.pfu.gov.ua).

 

У разі встановлення розбіжностей між нарахованими доходами та фактично виплаченими, платник податків може звернутись в територіальні органи ДФС України або Державну службу України з питань праці.

 

_______________________________________________

 

Індивідуальні податкові консультації надаються контролюючими органами в усній і письмовій формі


Дрогобицьке управління ГУ ДФС у Львівській області звертає увагу платників, що за зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації(далі – ІПК) з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.

 

Уповноважена особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення на отримання ІПК понад 25-денний строк, але не більше 10 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків до закінчення строку.

 

За вибором платника податків ІПК контролюючими органами надається в усній або письмовій формі, а саме:

  • в усній формі – контролюючими органами та державними податковими інспекціями;
  • у письмовій формі – контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

 

ІПК, надана у письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

 

Доступ до зазначених даних єдиної бази та офіційного веб-сайту є безоплатним та вільним. Порядок ведення та форма єдиної бази індивідуальних податкових консультацій визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

 

Звернення платників податків на отримання ІПК в письмовій формі повинно містити:

  • найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;
  • код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб), або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  • зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;
  • підпис платника податків;
  • дату підписання звернення.

 

На звернення платника податків, що не відповідає вказаним вимогам, ІПК не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями.

 

Норми визначені ст. 52 Податкового кодексу України.

 

______________________________________________

 

Нова форма декларації з податку на нерухомість


Дрогобицьке управління ГУ ДФС у Львівській області повідомляє, що відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 15.11.2018 N 897 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» оновлено форму декларації з податку на нерухомість. Наказ набрав чинності 18 січня 2019 року.

 

Нова форма декларації  складається з податкової декларації та двох додатків для розрахунків податкових зобов'язань окремо, а саме: щодо об'єктів житлової та нежитлової нерухомості.

 

Нагадаємо, що відповідно до п.п. 5 п. 7 ст. 266 Податкового Кодексу України (далі – ПКУ), платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

 

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

 

Сплачувати та подавати звітність з податку на нерухоме майно необхідно за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування.

 

Нова редакція форми декларації забезпечить зручність суб’єктам господарювання декларувати податкові зобов’язання з податку по об’єктах житлової та нежитлової нерухомості. Особливо це стосується надання уточнюючих декларацій.

 

______________________________________________

 

Новий сервіс Електронного кабінету: автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами


Дрогобицьке управління ГУ ДФС у Львівській області повідомляє, що в Електронному кабінеті для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.

 

Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

  • скоротити час при заповненні платіжних документів;
  • мінімізувати помилки при заповненні;
  • сплатити податки.

 

Для користування електронним сервісом необхідно в меню Стан розрахунків з бюджетом приватної частини Електронного кабінету обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.

 

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

 

Звертаємо увагу, оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

Additional information