Ми творимо життя своїми рішеннями!

Що нам заважає займатися в житті тим, що подобається? Нічого, крім нас самих. Сотні страхів та «не», які нас тримають: не вийде, не дадуть кредит, не допоможуть, немає цього, того.

Ці короткотермінові спалахи сумнівів в собі та своїх силах можуть почати розростатися і призвести до негативних наслідків, якщо їх вчасно не зупинити. Адже робити те, що хочеш, бути тим, ким мрієш, жити так, як бажаєш – це ВИБІР, який кожен робить у своєму житті сам. УСПІХ не є випадковістю, не є збігом обставин. Це результат послідовності дій, це ціль, яку по кроку може здійснити кожен з нас. Потрібно лише почати працювати над цим і не відкладати усе на завтра.

 

Хоч я і не підприємець, але вчора пощастило стати учасницею мотиваційного тренінгу «Успіх можна спланувати», який провадила фахівець обласної служби зайнятості Марія Семигіновська. Цю програму на теренах України пропагує Екгард Керайн, комерційний директор німецького «Фонду Горста Рогуша». За переконаннями представників фонду важливим фактором успіху є особиста мотивації у роботі з людьми та в роботі над труднощами. Наша робота, як працівників соціальної сфери, дуже дотична до таких питань, тому вдалося почерпнути багато корисного для себе.

Аудиторія  зібралася різноманітна – хтось працює в готельному бізнесі та сфері торгівлі, хтось надає консультаційні послуги, а хтось робить нас гарнішими, надаючи косметичні та перукарські послуги. На хвилинку і мені захотілося відчути себе бізнес-леді.

Тренінг містив  розділи з самоаналізу, тайм-менеджменту, маркетингу, мотивації та управління персоналом, організації ефективного підприємства. Кожен присутній зазначив, як складно відокремити ці теми одна від одної, оскільки тільки спочатку проаналізувавши власне «Я», як особистість, можна підібрати класну команду.

Особливо захоплюючими видалися «тайм-менеджмент», планування, мотивація персоналу. Підприємці поділилися власними  «крадіями часу», а це, як бачимо, може бути будь хто і що: коліжанка на телефоні, цікавинки в соціальних мережах, несподіваний відвідувач на роботі і навіть непрацюючий поруч банкомат…Слушними стали поради тренера. Перша - це вчасно позбуватися того, що відволікає. А друга - для того, щоб отримати результати, потрібно письмово спланувати шлях до них. Навіть записані та систематизовані нотатки на холодильнику стануть у нагоді. Також не слід забувати про розробку щоденних дій, яким потрібно приділяти увагу. Так по шматочку ми зможемо зробити те, про що завжди мріяли і вважали нереальним. У плануванні ніяких секретів немає. Є тільки мета і праця.

Але, напевно, найголовнішим для кожного роботодавця є те, як підібрати гарний персонал та втримати  його на своєму підприємстві. Всі зійшлися на одному – мотивація у вигляді нормальних умов праці та достойна заробітна плата забезпечить ефективне ведення любого бізнесу, до якої б сфери він би не належав.

Цікаво спостерігати за підприємцями,  які діляться власними думками у дружній атмосфері тренінгу, фахово створеній Марією. Зазвичай, кожному приходиться наодинці вирішувати свої повсякденні проблеми, а тут можна було обмінятися досвідом, отримати необхідні знання та прислухатися до сторонніх порад. П’ять годин не пройшли даремно! І дійсно, успіх можна спланувати!

Олена Шевченко

начальник відділу активної підтримки

безробітних Бориславського МЦЗ

Additional information