Інформацію, подану фізичними особами для нарахування субсидій, соціальних виплат, пільг перевірятимуть

Постановою ПФУ від 04.10.2017 р. № 21-1, наказом Мінфіну від 04.10.2017 р. № 830 (зареєстровані в Мін’юсті 06.12.2017 р.) затверджено Порядок обміну інформацією між Міністерством фінансів України та Пенсійним фондом України для здійснення верифікації і моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами.

 

 

Цей Порядок розроблено з метою визначення механізму обміну інформацією між Міністерством фінансів та Пенсійним фондом для здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітної плати, інших виплат (далі — державні виплати), що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів ПФУ, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, відповідно до постанови КМУ від 18.02.2016 р. № 136.

 

Так, Пенсійний фонд передаватиме Міністерству фінансів:

щомісячну інформацію з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — реєстр застрахованих осіб) про нарахування та/або виплату пенсії, що містить персональні дані одержувача пенсійної виплати, її складові та інформацію про підстави нарахування, що надається не пізніше 08 числа місяця, наступного за звітним;

щомісячну інформацію про опрацювання рекомендацій Мінфіну та прийнятих органами ПФУ на їх підставі рішень про зупинення або припинення, продовження пенсійних виплат, що надається не пізніше трьох робочих днів з дати прийняття рішення про зупинення або припинення, продовження пенсійних виплат;

інформацію про погодження змісту щомісячного моніторингу результатів здійснення верифікації та достовірності інформації, поданої фізичними особами, що надається протягом трьох робочих днів із дня надходження такої інформації;

відповіді на запити Міністерства фінансів про надання інформації з реєстру застрахованих осіб щодо переліку місць роботи застрахованої особи, періодів перебування безробітного на обліку в центрі зайнятості, що надаються протягом тридцяти робочих днів з дня надходження запиту, якщо інший строк не узгоджений сторонами інформаційного обміну.

 

Водночас Міністерством фінансів України передаватимуться до Пенсійного фонду:

щомісячні рекомендації щодо зупинення або припинення пенсійних виплат із зазначенням інформації, яка не узгоджується з нормативно-правовими актами, що регулюють державні виплати, які надаються до 10 числа місяця, що настає після місяця отримання інформації з реєстру застрахованих осіб;

щомісячний моніторинг результатів здійснення верифікації та достовірності інформації, поданої фізичними особами, що надається першого четверга кожного місяця;

запити про надання ПФУ інформації з реєстру застрахованих осіб щодо переліку місць роботи застрахованої особи, періодів перебування безробітного на обліку в центрі зайнятості.

Документи наберуть чинності з дня їхнього офіційного опублікування.

Джерело: https://goo.gl/9GwMLP

Additional information