Думай, як «продати» своє резюме!

Побутує думка, що резюме –білет на інтерв’ю з подальшим отриманням дзвінка від роботодавця. Але це дуже помилкове твердження, що нашкодило багатьом професіоналам. Часто людина мислить, що маючи досвід роботи на відомих підприємствах, таких як приміром Microsoft чи Google, неважливо, яке у неї резюме – головне, вказати останнє місце роботи. Частково так і є, адже таке резюме зацікавить рекрутера, але не більше. Головне завдання – представити себе як професіонал. І якщо ти відразу не показав свою вартість, то на співбесіді це буде зробити ще важче.

Резюме повинно бути таким, щоб рекрутер захотів його «купити». Для рекрутера резюме – це один з важливих інструментів його роботи. Якщо вигляд твого документа йому не подобається, то бажання працювати з ним буде мінімальним. Рекрутер не вчитується у весь текст, його погляд стрибає по основним блокам у пошуках ключових слів, які його цікавлять: фото, освіта, дати зміни місць роботи, назви компаній та посади.

Запам’ятайте, що універсальних резюме для всіх професій просто не існує. Для кожного виду діяльності важливі різні, і завдання кожного з них – показати те, що найбільш цікаве для кожної професії. Як приклад, для сфери купівлі-продажу претендент має розповісти, як він заробляв кошти та збільшував прибутковість підприємства. Технічним та ІТ-професіям необхідно показати наявність різних навичок та володіння мовами програмування, маркетинговим – реалізовані проекти, для медичної галузі окрім знання лікувальної справи необхідним буде наявність психологічних якостей з основним принципом «Не нашкодь людині!».

Резюме «на мільйон» – це резюме, що збудоване як історія успіху. А історія успіху – це коли зрозуміло, як пов’язана твоя освіта, досвід, особисті якості та додаткові навички з тією роботою, яку ти шукаєш!

Звертайтесь за допомогою в складанні ефективного резюме до фахівців Бориславського міського центру зайнятості.

 

Олена Шевченко

начальник відділу активної підтримки

безробітних Бориславського МЦЗ

 

Additional information